«Και οι έλληνες έχουν δικαιώματα…»

«Και οι έλληνες έχουν δικαιώματα…»
στα ρατσιστικά πογκρόμ!
[για τα γεγονότα της Πάτρας]

Χαλάνε την εικόνα του λιμανιού τους λέει. Οι έμποροι δεν μπορούν με άνεση να φορτώνουν και να ξεφορτώνουν τα πλοία τους λέει. Τα παραπήγματα που μένουν εμποδίζουν την ανάπτυξη και την ομαλή οργάνωση της πολεοδομίας τους λέει. Έχουνε και οι έλληνες δικαιώματα λέει. «Είμαστε όλοι μετανάστες» λέει η αριστερά. Φαίνεται ότι και αυτή δεν θέλει να δει ότι οι μετανάστες σε αυτή την κωλοχώρα δεν έχουν κανένα δικαίωμα και βάζει την πάρτη της στη θέση τους. Τα πρωινά όμως όλοι οι αριστεροί που έχουν χωράφια και οικοδομές ξέρουν καλά από πού θα πάνε να «ψωνίσουν» φτηνό εργατικό δυναμικό. Δημιουργούνε εντάσεις λέει. Εμποδίζουν τα βλέμματα τον περαστικών και των τουριστών που θέλουν να βλέπουν καθαρά λιμάνια από σκουπίδια και μετανάστες. Τα παραπήγματά τους εμποδίζουν τους ανέμελους έλληνες περαστικούς λέει. Πλέον ξέρουν καλά, από τα βάθη της ψυχής τους, που θα βρει το μίσος τους στόχο, χωρίς να τους πει κανείς τίποτα: Στους Αφγανούς, Κούρδους και Ιρακινούς μετανάστες της πόλης τους. Αυτά είναι τα δικαιώματά τους που με το παραμικρό θα βγουν στον δρόμο να τα υπερασπιστούν, οι έλληνες: να ξεζουμίζουν τους μετανάστες όσο πιο πολύ γίνεται και ύστερα να τους στέλνουν, σε συνεργασία με τους μπάτσους τους (τους αγαπημένους τους φίλους), πίσω από εκεί που ήρθανε ή σε κάνα στρατόπεδο κράτησης για να αργοπεθάνουν. Εμποδίζουν την ελεύθερη διακίνηση εμπορευμάτων και προσώπων λέει. Σε αυτούς όμως δεν έχει δοθεί καμία ελευθερία κίνησης και έτσι αναγκάζονται να φεύγουν κρυμμένοι/ες μέσα σε νταλίκες και πλοία.

Και αλλοίμονο αν πέσουν στα χέρια κανενός νταλικέρη (γνωστή ράτσα καθαρμάτων στην ελλάδα) γιατί αυτός θα θεωρήσει άμεσα ότι έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω στο παράνομο «εμπόρευμα» του, όπως κάνει άλλωστε και με τις μετανάστριες που φέρνει από τη Βουλγαρία για τα ελληνικά σεξοπάζαρα. Ένας από αυτούς άλλωστε στις 30/11/07 ξυλοκόπησε τόσο άγρια κάποιους μετανάστες που εντόπισε στη νταλίκα του, που τον έναν τον έστειλε στο νοσοκομείο σοβαρά τραυματισμένο. Ευτυχώς η αντίδραση των υπόλοιπων μεταναστών ήταν άμεση και οι μπάτσοι έφαγαν τουλάχιστον μερικές πέτρες και ξυλιές που χρειάζονταν. Αλλιώς μπορεί να πέσουν στα χέρια κανενός λιμενόμπατσου και η τύχη τους δεν θα είναι διαφορετική. Ο λιμενόμπατσος μπορεί να βγάλει το μαχαίρι του, όπως και έκανε ένας από αυτούς στις 8/11/07 στην Πάτρα, και να ικανοποιήσει τον σαδισμό της εξουσίας του πάνω στο κορμί κάποιου μετανάστη. Το 14χρονο αγόρι εκείνη την μέρα δέχτηκε 4 μαχαιριές στην πλάτη και στα πόδια όσο ήταν κρυμμένο και παρ’ όλο που φώναζε, ο μπάτσος συνέχιζε να μαχαιρώνει…

Πάτρα-Ανκόνα. Κάτω από μια νταλίκα σφηνωμένο ένα 14χρονο αγόρι από το Αφγανιστάν, έκανε το ταξίδι του θανάτου. Ο Καλέντ Αράμπα Καίλ. Βρέθηκε νεκρός στη βιομηχανική ζώνη της Panighina έξω από την Ανκόνα στην Ιταλία στις 22/1/08. «Έχουν και οι έλληνες δικαιώματα». Φυσικά έχουν το δικαίωμα να μην δώσουν δεκάρα γι΄ αυτό το αγόρι, όπως και για τόσους άλλους νεκρούς στα σύνορα και στα νησιά του Αιγαίου που κάθε τόσο η θάλασσα ξερνάει νεκρούς μετανάστες. Αυτό το αγόρι, άλλωστε, τυχαία έφυγε αυτήν την τυχαία περίοδο που διεξάγεται ένα τυχαίο πογκρόμ ενάντια στους Αφγανούς, Ιρακινούς και Κούρδους στην Πάτρα. Έχουν το δικαίωμα (οι έλληνες πάντα) να διαμαρτύρονται στο κράτος τους να τους προσφέρει κι’ άλλους μπάτσους για να φιλάνε τις περιουσίες τους και τις κοιλιές τους από τους εγκληματίες-μετανάστες. Και όχι μόνο. Μπορούν να βγούνε και οι ίδιοι στο δρόμο να δώσουν ένα τέλος. Πλέον έχουν εξοικειωθεί με τα πογκρόμ. «Έχουν και οι έλληνες δικαιώματα»: Αυτήν την ολέθρια αντιστροφή μόνο οι έλληνες θα μπορούσαν να την κάνουν. Γιατί τα προνόμια που τους προσφέρει η ελληνική κοινότητα και το κράτος της είναι τα μονάκριβά τους, αυτά που επιβεβαιώνουν με τον ποιο ωμό και άμεσο τρόπο την ανωτερότητά τους πάνω στον πάτο αυτής της κοινωνίας: τους μετανάστες.

Και να που στα πρόσφατα γεγονότα της Πάτρας είδαμε αυτό που η αντιφασιστική ομάδα μεταναστών Café Morgenland έλεγε ειρωνικά: «εκγερμανισμό της ελληνικής κοινωνίας». Επιτροπή πολιτών με τους δημάρχους της, τους νομάρχες της, τα δημοτικά συμβούλιά της, τους επιχειρηματίες της, τους/τις κατοίκους της, τα παιδιά της, τους προλετάριούς της, τους αριστερούς της και τους δεξιούς της, όλους αυτούς, με τα αρμονικότατα συμφέροντα τους, χέρι-χέρι εναντίον των μεταναστών που έμεναν (όχι για πολύ ακόμη όπως φαίνεται) σε αυτοσχέδια παραπήγματα στην περιοχή ηρώων του πολυτεχνείου στην Πάτρα! Κεντρικό τους σύνθημα; «Τα όνειρα των μεταναστών, οι εφιάλτες μας». Φυσικά δεν είναι τα «όνειρα των μεταναστών» το πρόβλημα για τον έλληνα αλλά η ίδια η ύπαρξη τους. Γιατί που στο διάολο ξέρει ό έλληνας ποια είναι τα όνειρα των μεταναστών για να μιλήσει; Δεκάρα δεν δίνει άλλωστε. Μόνο τα δικά του «όνειρα» ξέρει πώς να χειρίζεται. Και αυτά σίγουρα πατάνε πάνω στις πλάτες των μεταναστών. Απλά με αυτόν τον τρόπο θέλει να συγκαλύψει τις καθημερινή εξουσία που ασκεί πάνω στον μετανάστη και να παρουσιάσει τον εαυτό του και τους μετανάστες ως ίσα υποκείμενα που απλώς «έχουν όνειρα…». Δηλαδή όταν ένας Αφγανός έρχεται στην ελλάδα κατατρεγμένος και πιο συγκεκριμένα στην Πάτρα για να περάσει με την πρώτη ευκαιρία σε μια άλλη χώρα, δεν φτάνει που δεν του χορηγείται κανένα άσυλο, δεν έχει κάπου να μείνει, κάθε πρωί ξεροσταλιάζει στο δουλεμπόριο του λιμανιού για να βγάλει 5ευρώ, οι μπάτσοι κάθε μέρα τον κυνηγούν και με την πρώτη ευκαιρία τον χτυπούνε, πρέπει να ζητήσει και συγγνώμη κιόλας από τον έλληνα γιατί δεν συμβαδίζουν τα «όνειρά τους…»! Άλλωστε όπως το δήλωσε ξεκάθαρα ο δήμαρχος Α. Φούρας εκπροσωπώντας τέλεια τους οπαδούς του: «Το πρόβλημα δεν είναι πού θα διαμείνουν. Το πρόβλημα είναι η παρουσία τους και η εγκάρσια κίνησή τους στο παραλιακό μέτωπο». Το πρόβλημα, λοιπόν, είναι η ίδια η ύπαρξή τους.

Λείπει ο Μάης από τη σαρακοστή ή θα έλειπε η αριστερά από την επιτροπή;

Και να σου οι διάφοροι έλληνες αριστεροί, του Συνασπισμού, του ΚΚΕ, της ΚΟΕ, του ΝΑΡ, της ΑΡΑΝ και άλλων απολιθωμάτων, πρώτη μούρη στη εθνικιστική συγκέντρωση των πολιτών. Ο Γιάννης Δημαράς, του συναπισμού, που εξελέγη στις τοπικές εκλογές «έκανε τις δικές του προτάσεις, οι οποίες κινούνται στην κατεύθυνση ενίσχυσης της Αστυνομίας και Λιμενικού Σώματος, διάλυση του υπάρχοντος καταυλισμού και δημιουργία νέου πρότυπου χώρου φιλοξενίας». Φυσικά, όπου ακούμε «χώρος φιλοξενίας» γνωρίζουμε ότι σημαίνει στρατόπεδο κράτησης και πως ανθρώπινο κρέας μυρίζει. Ο ίδιος στο φυλλάδιο του για τις τοπικές εκλογές μιλάει για μία «μια αριστερή, ριζοσπαστική, εναλλακτική οικολογική λύση». Αυτή η οικολογική λύση τελικά σημαίνει περισσότερους μπάτσους και κάμερες που θα προστατεύουν τον έλληνα από τους μετανάστες-εγκληματίες. Άλλωστε τις πυρκαγιές το καλοκαίρι οι «ξένοι» δεν τις έβαλαν; Οπότε, όπως λέει ο ίδιος, μια οικολογική λύση περιλαμβάνει και την σκούπα στους μετανάστες της πόλης. Άλλοι αριστεροί είπαν ότι φοβούνται «για ρατσιστική εκτροπή» της επιτροπής. Ως έλληνες με τα όλα τους δεν έχουν καταλάβει ότι μια τέτοια επιτροπή πολιτών προϋποθέτει τα ρατσιστικά αντανακλαστικά και ότι αυτά δεν είναι παρεκτροπές ή αποτελέσματα. Δεν είδαν από την αρχή ότι η υπόθεση βρομάει ρατσιστικό κανιβαλισμό και έτρεξαν να μαζέψουν ψήφους και να τονώσουν την εθνική ομοψυχία! Κάποια αποσπάσματα από φυλλάδιο της ΚΟΕ είναι διαφωτιστικά. Μας λένε λοιπόν οι επίγονοι των γκούλαγκ: «Έτσι, οι 2.000 περίπου μετανάστες που βρίσκονται σήμερα στην Πάτρα διαμένουν κάτω από πραγματικά άθλιες συνθήκες σ’ έναν αυτοσχέδιο καταυλισμό, γεγονός που έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις από τους περίοικους». Εδώ θέλουν να μας πουν δηλαδή ότι οι περίοικοι που είναι τόσο ευαίσθητοι άνθρωποι δεν άντεχαν να βλέπουν άλλο τους κακόμοιρους μετανάστες να βασανίζονται στον αυτοσχέδιο καταυλισμό τους… Ολέθρια αντιστροφή! Γιατί οι «περίοικοι» απλώς δεν θέλουν κανένα καταυλισμό και κανέναν μετανάστη! Ποιο κάτω φανερώνονται οι προθέσεις των αριστερών εθνικιστών: «…οι τοπικές αρχές νίπτουν τας χείρας τους. Είτε ρίχνουν την ευθύνη στο αρμόδιο υπουργείο, είτε δηλώνουν ότι το θέμα πρέπει να λυθεί κεντρικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αποτέλεσμα της συγκεκριμένης τακτικής είναι το θέμα να παραμένει αναπάντητο, αφήνοντας παράλληλα χώρο ώστε να αναπτυχθούν ρατσιστικά αντανακλαστικά στους πολίτες.» Τα «ρατσιστικά αντανακλαστικά», γι’ αυτούς, είναι κάτι εξωτερικό από τους πολίτες και την επιτροπή τους, που απλώς κάποιοι «τα αφήνουν να αναπτυχθούν», γιατί όποτε ο «λαός» κινητοποιείται είναι για καλό. Και δυστυχώς αυτή η λογική είναι που φτάνει να δικαιολογεί μέχρι και ρατσιστικά πογκρόμ ως παρεκτροπές μιας κατά τ’ άλλα σωστής κίνησης… Μία ποιο ξεκάθαρη παραλλαγή αυτού δια στόματος Νίκου Τσούκαλη, βουλευτή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ: «Είναι απόλυτα δικαιολογημένη η οργή και η αγανάκτηση των κατοίκων, που βλέπουν να εξελίσσεται μπροστά στα μάτια τους, εδώ και πάνω από 10 χρόνια, το δράμα των μεταναστών χωρίς, κανένα σχεδιασμό και χωρίς καμιά παρέμβαση της οργανωμένης κοινωνίας. Θα ήταν όμως λάθος η οργή των κατοίκων να στραφεί προς τους άτυχους μετανάστες και να αναπτυχθούν ρατσιστικά αντανακλαστικά». Πάλι, ακριβώς η ίδια λογική, αυτή που ψελλίζουν οι διάφοροι πιστοί πατριώτες, οι πιστοί στο λαό τους, που μόνο και μόνο για να μην διαχωριστούν από αυτόν ούτε στο ελάχιστο μας λένε όλες αυτές τις μαλακίες περί «ευαισθησία των πολιτών για το δράμα των μεταναστών», αποκρύπτοντας στην πραγματικότητα τις πραγματικές προθέσεις του όχλου. Εννοείται ότι για όλους αυτούς, ο ρατσισμός δεν περιορίζεται παρά σε «αντανακλαστικά»: Με αυτό τον τρόπο ρίχνουν το μπαλάκι της ευθύνης στους ίδιους τους μετανάστες ως αυτούς που προκαλούν αυτά τα «αντανακλαστικά»! Έτσι ο ρατσισμός και τα ρατσιστικά πογκρόμ του ελληνικού όχλου εξοβελίζονται σε ένα επίπεδο «αντανακλαστικών», όπου οι μετανάστες «προκαλούν», «δεν συνετίζονται» κλπ. και όχι σε μία συνειδητή πράξη επιβολής και επικύρωσης της εξουσίας του έλληνα πάνω στον μετανάστη σε κάθε επίπεδο (έμφυλο, ταξικό, εθνικό) και με κάθε μέσο. Όσο για τους κακομοίρηδες του ΚΚΕ στενοχωρήθηκαν που δεν έδωσαν και σε αυτούς βήμα να συμμετέχουν στον εθνικιστικό διάλογο: «Περιμένω τέσσερις μέρες κάποιο ΜΜΕ να δείξει ευαισθησία και να ζητήσει από την Επιτροπή Ειρήνης, από την Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία, μια δήλωση μισού λεπτού, γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο» όπως είπε ένας από αυτούς, ο Αντωνόπουλος σε συνομιλία του με τον νομάρχη και ένα φασίστα, ονόματι Βάσιος (επιχειρηματίας, από τον σύλλογο καταστημάτων αναψυχής και εστιατορίων), ο οποίος απείλησε ότι «κάποια στιγμή θα αυτοδικήσουμε» (!!!) και ότι «αυτοί που έχουν καταστήματα έχουν καταστραφεί, γιατί αυτοί οι άνθρωποι [οι μετανάστες] δημιουργούν άσχημη εικόνα». Φυσικά και ο νομάρχης Κατσιόπουλος στην ίδια συνομιλία έδωσε ρατσιστικό ρεσιτάλ, προετοιμάζοντας ποιο ολοκληρωτικές λύσεις: «Σίγουρα θα αυτοδικήσουν [οι πολίτες]. Κάποιος θα βγει από ένα μπαλκόνι και θα αρχίσει να πυροβολεί στο άγνωστο… Έχουν μπει στα περισσότερα σπίτια. Η περιοχή βρομάει στην κυριολεξία. Δεν μπορεί να σας περιγράψει κανείς τι εικόνες είδαμε στην καρδιά της πόλης. Αυτά πρέπει να σταματήσουν.»1

Για όσα επακολούθησαν λοιπόν στην Πάτρα, όπου ακόμη και σήμερα το πογκρόμ εναντίον των μεταναστών συνεχίζεται, στους αριστερούς, οι οποίοι συμμετείχαν «με τα όλα τους» στην προετοιμασία του εδάφους, έχουμε να πούμε το εξής: Αριστεροί θερίστε ότι σπείρατε μαζί με τους συμπατριώτες σας!

Εν κατακλείδι
Από τη Δευτέρα 21/1/08 έχει ξεκινήσει στην Πάτρα ένα ανθρωποκυνηγητό κυρίως των Αφγανών μεταναστών, αλλά και των Κούρδων και Ιρακινών. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν μαζέψει περίπου 400 μετανάστες (από τα επίσημα στοιχεία) με προορισμό κέντρα κράτησης μεταναστών στο Λαύριο και την Ορεστιάδα ή προς απέλαση. Από τις 19/1 οι λιμενόμπατσοι είχαν μοιράσει απειλητική προειδοποίηση στους μετανάστες ώστε να «τα μαζέψουν και να φύγουν», προαναγγέλοντας αυτό που επακολούθησε. Ένας ακόμη αριστερός εθνικιστής του Συνασπισμού, ο Β. Τσονάκας, που είναι διευθυντής πολεοδομίας στην Πάτρα δήλωσε: «Ο καταυλισμός δεν έπρεπε να υπάρχει εκεί και αυτό είναι σαφές. Ο χώρος ομολογώ ήταν αρκετά οργανωμένος. Υπήρχαν ευτελή υλικά κατασκευών βέβαια και όχι μόνιμες κατασκευές. Ωστόσο παρατηρήσαμε ότι ήταν ηλεκτροδοτημένες οι παράγκες με όχι νόμιμους τρόπους, και από αυτό προέκυπτε επικινδυνότητα» και έστειλε στις 23/1 τις μπουλντόζες, οι όποιες μέχρι σήμερα έχουν γκρεμίσει ένα μεγάλο μέρος από τον καταυλισμό των μεταναστών, θάβοντας τα υπάρχοντά τους κάτω από τη γη. Παράλληλα έδωσε διορία στους μετανάστες να φύγουν σε 24 ώρες. Παρ’ όλα αυτά ο Συνασπισμός σε φυλλάδιο του συνεχίζει το ίδιο τροπάριο «ο λαός της Πάτρας γίνεται μάρτυρας του μεθοδευμένου σχεδίου απομάκρυνσης πολιτικών προσφύγων και μεταναστών από το λιμάνι της Πάτρας. Ο λαός της Πάτρας να σταθεί αλληλέγγυος, όπως έχει βρεθεί πολλές φορές στο παρελθόν.» Ο «λαός» βέβαια δεν γίνεται ούτε «μάρτυρας», ούτε «στάθηκε ποτέ αλληλέγγυος» γιατί, όπως κυνικά το θέτει μία τοπική εφημερίδα «Οι κάτοικοι της περιοχής, αλλά και οι καταστηματάρχες, διά του εκπροσώπου τους Νίκου Λάγιου, δήλωσαν ικανοποιημένοι από την εξέλιξη, αλλά ζήτησαν να μην ατονήσουν οι προσπάθειες.»2 Στην τελευταία πορεία που πραγματοποιήθηκε στις 29/1 ενάντια στο διώξιμο των μεταναστών στην Πάτρα συμμετείχαν 1000 περίπου μετανάστες από τον καταυλισμό και αλληλέγγυοι/ες (αναρχικοί, αντιεξουσιαστές κ.α.) δείχνοντας έτσι ότι όταν οι ίδιοι οι μετανάστες αυτο-οργανώνονται ενάντια στον ρατσισμό κράτους και κοινωνίας μπορούν ακόμη να βάλουν και «φρένο» στις επιδιώξεις των δεύτερων.
Παρ’ όλα αυτά για τον ρατσισμό της ελληνικής κοινωνίας δεν ευθύνονται οι μετανάστες ούτε η αθρόα συρροή τους στον ελλαδικό χώρο, όπως προσπαθούν να μας πείσουν δεξιοί και αριστεροί. Γιατί η αντιμετώπιση τους από τους έλληνες και το κράτος τους προϋπέθετε την θεώρηση του Άλλου/του ξένου ως κατώτερου, που ήρθε εδώ για να δουλέψει για «εμάς», να πουλήσει το σώμα της για «εμάς», να φάει από το ψωμί «μας», να είναι σκλάβος και υποτακτικός μας. Έτσι τα «όρια στην μετανάστευση», που διάφοροι επιθυμούν, το μόνο που θα μπορούσε να σημαίνει σήμερα θα ήταν: κι’ άλλα στρατόπεδα κράτησης μεταναστών, κι’ άλλες απελάσεις, κι’ άλλες δολοφονίες στα σύνορα, κι’ άλλοι «λαθραίοι» άνθρωποι. Και αυτό φυσικά σημαίνει αγώνας μαζί με τους μετανάστες στην ελλάδα για τα βασικά τους δικαιώματα. Ο ρατσισμός των ελλήνων, ως βασικό συστατικό της κοινωνικοποίησης τους, εξεγείρεται όποτε βλέπουν τα προνόμια τους να απειλούνται. Οι Αφγανοί μετανάστες εμποδίζουν την πελατεία των μαγαζιών τους, την πρωινή ησυχία των παιδιών τους, τις ανέμελες βόλτες των νυχτών τους, την κανονικότητα των δουλειών τους, την κυριαρχία της ελληνικής ταυτότητάς τους στους δρόμους και παντού, των σημαιών τους, του λευκού τους δέρματος, των οικογενειών τους, της πολεοδομίας τους. Νοιώθουν ότι απειλούνται τα προνόμιά τους. Έτσι για όλους αυτούς «ο Άλλος είναι η κόλαση». Πρέπει, λοιπόν, να επαγρυπνούμε γιατί «οι κάτοικοι περιμένουν την πλήρη απομάκρυνση όλων των προσφύγων από την περιοχή»3. Επειδή λοιπόν ο ρατσισμός είναι τυφλός:

Έλληνες, στην Πάτρα και παντού, κάτω τα ξερά σας από τους μετανάστες!

Όσο περισσότεροι ξένοι τόσο το καλύτερο!

Τα όρια στην μετανάστευση είναι ρατσισμός!

Terminal 119
για την κοινωνική και ατομική αυτονομία
http://www.terminal119.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s