Περικυκλωμένοι από Ειρηνιστές

Well, he’s surrounded by pacifists who all want peace

They pray for it nightly that the bloodshed must cease

Now, they wouldn’t hurt a fly. To hurt one they would weep

They lay and they wait for this bully to fall asleep

He’s the neighborhood bully”[1]


Ήταν η ανθρωπιστική βοήθεια;

Εν αρχή ήταν η ανθρωπιστική βοήθεια. Η φετινή καραβιά προς τη Γάζα θα μετέφερε μεγάλη ποσότητα ανθρωπιστικής βοήθειας. Συγκεκριμένα: «
Στις οχτώ προηγούμενες αποστολές της μέσα σε εννιά μήνες, η οργάνωση μετέφερε μόνο δέκα τόνους βοήθειας στη Λωρίδα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο νέος «πολυεθνικός στόλος» της μεταφέρει περίπου 10.000 τόνους βοήθειας»[2]. Το Ισραήλ αντέτεινε στο Καράβι για τη Γάζα πως αυτή η ποσότητα βοήθειας είναι ελάχιστη σε σχέση με την ποσότητα που μεταφέρει το ίδιο το κράτος από τις αρχές του 2009. «Από τον Ιανουάριο του 2009 μέσω των επίσημων ισραηλινών περασμάτων έχουν μεταφερθεί περίπου 1 εκατομμύριο τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα, ενώ σε εβδομαδιαία βάση περνούν 15.000 τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας στη Λωρίδα. Μόνο στο πρώτο τετράμηνο του 2010 παραδόθηκαν στη Γάζα 100.000 τόνοι βοήθειας μέσω των Ισραηλινών περασμάτων.  Αυτά τα εφόδια περιλαμβάνουν διατροφή για μωρά, τρόφιμα κάθε είδους, φάρμακα και ιατρικό εξοπλισμό καθώς και καύσιμα.  Σε κάθε κάτοικο της Γάζας αντιστοιχεί ένας τόνος ανθρωπιστικής βοήθειας. Σε ότι αφορά την ανθρωπιστική βοήθεια μετά τον αποκλεισμό, το Ισραηλινό Υπουργείο Άμυνας αναφέρει ότι από τον Ιούλιο του 2007 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2008 μετά την επιβολή του αποκλεισμού μεταφέρθηκαν στη Γάζα πάνω από 800.000 τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας μέσω της COGAT (το Ισραηλινό κέντρο συντονισμού κυβερνητικών δραστηριοτήτων στα παλαιστινιακά εδάφη)»[3] [4] [5]. Αυτό τον αριθμό θα πρέπει να τον συνδυάσουμε με τα 200 εκατομμύρια δολάριαπου έχει παράσχει από την πλευρά του ο ΟΗΕ μετά τη στρατιωτική επέμβαση του Ισραήλ στη Γάζα το 2009. Να θυμίσουμε ότι τα θύματα εκείνης της επιχείρησης ήταν 1,300 άτομα – εκατοντάδες εκ των οποίων αστυνομικοί αλλά και ένοπλοι μαχητές της Χαμάς.

Την ίδια στιγμή, σε μια περιοχή που εδώ και εκατονταετίες είναι σκλάβα του γαλλικού κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης – και επλήγη από φονικές φυσικές καταστροφές με αποτέλεσμα το θάνατο 230,000 ανθρώπων (ναι, 230,000 ανθρώπων!) – ο κύριος ΟΗΕ έχει δώσει μόλις… 10 εκατομμύρια δολάρια[6]. Αντίστοιχα, έρευνα του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ υπολόγισε ότι η βοήθεια προς την Αϊτή έφτασε συνολικά τα 700 εκ. δολάρια ενώ η βοήθεια προς τη Γάζα για την προπέρσινη μόνο καταστροφή έφτασε τα 900 εκ. δολάρια. Η άγνοια ή απόκρυψη τέτοιων στοιχείων από πλευράς ριζοσπαστών που προσπάθησαν να αναλύσουν τα γεγονότα έξω από τη Γάζα οδήγησαν την πλειοψηφία τους να παραστούν σε πορείες κατά του διαβόλου Ισραήλ έξω από την ισραηλινή πρεσβεία στην Αθήνα[7].

Η αλήθεια είναι ότι όσο περνούσαν οι μέρες, αποκαλυπτόταν ακόμη περισσότερο πως δεν ήταν ποτέ το θέμα η ανθρωπιστική βοήθεια, ούτε καν σε συμβολικό επίπεδο όπως μάθανε να λένε εκ των υστέρων. Η εμπλοκή του «φιλάνθρωπου» (σε σχέση με τους Κούρδους και τους Αρμένιους) τουρκικού κράτους και τα διπλωματικά του παιχνίδια με το Ισραήλ, η στελέχωση των πλοίων από μέλη της IHH, οργάνωσης φίλων του Ερντογάν, καθώς και η νέα πολιτική Τουρκίας προς το Ιράν έδειχναν ότι το νόημα ήταν αλλού: στη δημιουργία διπλωματικού επεισοδίου Ισραήλ-Τουρκίας. Για να δέσει αυτή η σούπα όπως εξελίχθηκε ήταν αναγκαία συνθήκη να ανταποκριθεί και το ισραηλινό κράτος στην παρούσα με την άστοχη επιλογή της αποστολής κομάντος του στρατού. Η χρηματοδότηση των αποστολών εξάλλου δεν τέθηκε παρά σαν λεπτομέρεια του όλου θέματος. Από την άλλη, για την τουρκική οργάνωση ΙΗΗ – η οποία στελέχωσε το πλοίο Mavi Marmara το οποίο ήταν και το μόνο που αντέδρασε στην κάθοδο των Ισραηλινών κομάντος στο κατάστρωμα – ειπώθηκαν πολλά, τα περισσότερα εκ των οποίων δεν μας ενδιαφέρουν από πολιτική άποψη (διασυνδέσεις με αλ-κάιντα κτλ). Αυτό που θα έπρεπε ωστόσο να προβληματίσει τον καθένα και την καθεμιά είναι το τι είδους «ανθρωπιστική» οργάνωση είναι αυτή η IHH όταν διοχετεύει στον τύπο – και μάλιστα το πρακτορείο Reuters αναδημοσιεύει χωρίς καμία δική του έρευνα (!) – φωτογραφίες από τη μάχη στο MaviMarmara οι οποίες ήταν ξεκάθαρα προϊόν photoshop… (όπως παραδέχτηκε αργότερα και το ίδιο το Reuters μετά από πίεση[8]).


Η φωτογραφία πριν και μετά την παρέμβαση της ανθρωπιστικής τεχνολογίας Adobe Photoshop CS3

Για μας δεν τίθεται θέμα. Η IHH είναι ανθρωπιστική οργάνωση στο μέτρο που οι «ανθρωπιστικές» οργανώσεις… ξέρουν να κουβαλούν μαχαίρια, να μαχαιρώνουν κομάντος ενός καλά εκπαιδευμένου στρατού και στο τέλος διανέμουν και πλαστογραφημένες φωτογραφίες όπου τα μαχαίρια κάνουν φτερά.

Τέλος, και οι αντιδράσεις από πλευράς των πατριωτών Ελλήνων εξάλλου έδειχνε πως η ουσία δεν εντοπιζόταν γύρω από κάποια ανθρωπιστική βοήθεια. Αν το ΚΚΕ κοπτόταν παλιότερα για θέματα «ανθρωπισμού» στη Γάζα, αυτή τη φορά κράτησε χαμηλούς τόνους λόγω της φανερής εμπλοκής άλλων κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ κτλ) από τα οποία δεν ήθελε ή και δεν μπορούσε στην προκειμένη να διεκδικήσει πολιτική υπεραξία των γεγονότων. Η, δε, ελληνική ακροδεξιά και ακροαριστερά εμφανίστηκαν αρχικά διχασμένες. Ήταν σημαντικότερος ο αντι-τουρκισμός ή ο αντισημιτισμός τους; Έλα μου ντε! Δύσκολες αποφάσεις και για τους συμμετέχοντες της καραβιάς οι οποίοι δεν ήθελαν λένε να νομιμοποιήσουν σε κάποια φάση του ταξιδιού τους «το κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου». Ο ελληνικός πατριωτισμός πιάστηκε λίγο απροετοίμαστος. Αλλά δεν την πάτησαν. Όπως ούτε και οι ακροδεξιοί. Ο Στόχος δήλωσε «Ούτε Εβραίοι, Ούτε Τούρκοι». Φυσικά ριζοσπάστες σε όλα. Και φυσικά πάντα κατά της δολοφονίας αθώων ακτιβιστών. Ο Βαγγέλης Πισσίας, καθηγητής ΤΕΙ και συμμετέχων στην καραβιά για τη Γάζα, σε συνέντευξη που έδωσε σε γνωστό πατριώτη δημοσιογράφο (η συνέντευξη άρεσε και δημοσιεύτηκε και στο σάιτ του πρώην πράκτορα της ΕΥΠ Σάββα Καλεντερίδη) δήλωσε σχετικά με το τι σκεφτόταν όταν πήγαινε στη Γάζα: «Το συμφέρον μας είναι να μελετάμε τη γεωγραφία και γεωοικονομία της περιοχής μας. […] Η Ελλάδα είναι χώρα με πολύ μεγάλες δυνατότητες αλλά πολύ αδύναμη πολιτική ηγεσία, που κινείται στα πλαίσια των πλουσίων και ισχυρών, σκέφτεται οικονομίστικα. Μόνο με όλες τις διαστάσεις της η Ελλάδα θα πάρει τη θέση που της αξίζει»[9]. Ενδιαφέρουσες απόψεις για τη γεωστρατηγική θέση του ελληνικού κράτους δεν έχει αυτός ο (πάντα) φιλο-παλαιστινιακός ακτιβισμός; Α! και κάτι τελευταίο. Θα τα πούμε και στη συνέχεια. Ο Β. Πισσίας είναι καλός φίλος του κύκλου Άρδην. Κύκλος Άρδην = Γ. Καραμπελιάς. Και όπως ίσως θα γνωρίζετε ο Γ. Καραμπελιάς είναι ένας μεγάλος επαναστάτης του έθνους ο οποίος πηγαίνει τώρα τελευταία και στα συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας χειροκροτώντας τον Αντώνη Σαμαρά πάνω στις εθνικές/κοινωνικές του ανακοινώσεις.

 
Αριστερά, ένα πρώην στέλεχος του ΚΚΕ, δεξιά, ο Γ. Καραμπελιάς. Στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας

Γιατί τους αναφέρουμε τώρα αυτούς και σας χαλάμε την όρεξη; Γιατί είχαμε προειδοποιήσει από ένα κείμενό μας 6 μήνες πριν περίπου για την εδραίωση πια ενός φαιοκόκκινου (αριστεροφασιστικού δηλαδή) λόγου που έχει αρχίσει εδώ και καιρό να βγαίνει τόσο από τους κύκλους Άρδην, Ρεσάλτο όσο και από τις «προοδευτικές» τάσεις της Χρυσής αυγής και των νεοναζί. Αγαπημένο πεδίο ανασχόλησης των φαιοκόκκινων δεν είναι παρά «ένας ωραίος και νομιμοποιημένος αντισιωνισμός ενάντια στο Ισραήλ και είναι περιττό να πούμε για χιλιοστή φορά ότι δεν στοχεύει στο Ισραήλ αλλά στους Εβραίους»[10].

Ήταν οι δολοφονίες ακτιβιστών;
Μήπως όμως έχουμε παρεξηγήσει τους συντρόφους της αποστολής στη Γάζα και το κίνημα συμπαράστασης προς αυτούς; Μήπως πράγματι ο όλος σαματάς έγινε γιατί σκοτώθηκαν 9 άνθρωποι, 9 ακτιβιστές; Πρώτα, μια ιστορία…

Στις 26 Απρίλιου 2010 δολοφονήθηκε μεταξύ άλλων ένας κομμουναλιστής[11] ακτιβιστής από ενέδρα (παρα)κρατικών στο Μεξικό, στην Οαχάκα. Δηλαδή, δολοφονήθηκε με τις ευλογίες και τις εντολές του μεξικανικού στρατού. Δεν είναι ο πρώτος. Ένας Αμερικανός ακτιβιστής του Ιντιμίντια είχε προηγηθεί χρόνια πριν. Και άλλοι εκατοντάδες πιο πριν. Δεν ήταν φασίστας ούτε ακροδεξιός, ούτε φονταμενταλιστής, δεν κουβαλούσε μαχαίρι ούτε λοστό. Δεν είχε κάμερες για την πάρτη του ούτε κομβόι με ΜΜΕ να τον ακολουθούν. Δεν πήγε να ξυλοκοπήσει μεξικανούς στρατιώτες και δεν θεωρούσε ότι το κράτος του Μεξικό δεν θα έπρεπε να υπάρχει…

Πόσοι θα διαδηλώσουν για τον Jyri Jaakkola άραγε;

Πόσοι θα διαδηλώσουν ενάντια στο «ναζιστικό» και «δολοφονικό» κράτος του Μεξικό, τους «μεξικα-ναζί», δεν εννοούμε μόνο διαδηλώσεις ενάντια στο κράτος φυσικά αλλά και όλους τους Μεξικανούς, βασικά όλους τους Μεξικανούς του κόσμου (και τους μετανάστες Μεξικανούς στις ΗΠΑ), και ίσως όποιον μένει στην ελλάδα. Βασικά, θέλουμε να δούμε επιθέσεις σε όλους τους Χριστιανούς του κόσμου γιατί το 95% των Μεξικανών είναι χριστιανοί ή τουλάχιστον να απαιτήσουμε να πάρουν θέση. Θέλουμε να δούμε 5,000 διαδηλωτές στην πρεσβεία του Μεξικό στην Αθήνα και 24 διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα. Θέλουμε διαδηλώσεις παντού, σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη και το Ισλάμ. Θα θέλουμε στην πρέσα όποιο Μεξικάνο ξέρετε. Θέλουμε λίστες με μεξικάνικες εταιρίες να διανέμονται και μποϊκοτάζ, κατάρες που να απευθύνονται στο σύνολο, αναθεματισμούς για τους Ισπανούς κατακτητές που «τότε που έπρεπε, δεν τους έσφαξαν όλους» και η ΣΟ του Ιντιμίντια να σβήνει τα σχόλια σαν υπερβολές ενός κατά τα άλλα δίκαιου μένους. Θέλουμε απειλητικά τηλεφωνήματα και βεβηλώσεις νεκροταφείων. Πρόξενοι να αποσύρονται και έκτακτη σύγκληση του συμβουλίου ασφαλείας του ΟΗΕ. Θα υπάρξει αυθημερόν έγκριση επιτροπής έρευνας των γεγονότων από τη Διεθνή Κοινότητα; Τον πρωθυπουργό του Μεξικό θα τον δούμε να αναβάλλει το ταξίδι του στο Βιετνάμ και τον υπουργό εξωτερικών του Μεξικό το αντίστοιχο ταξίδι στην Κόστα Ρίκα; Θα θέλαμε ροκ συγκροτήματα να ακυρώνουν τις περιοδείες τους στο Μεξικό αποδίδοντας σε ολόκληρη τη χώρα ένα στίγμα και στερώντας τους κάθε ευκαιρία χαράς και διασκέδασης. Θέλουμε στη φόρα χιλιάδες περιπτώσεις ασύλου που έδωσαν στους γερμανούς Ναζί του Β’ Π.Π. Στη φόρα τα πάντα. Θέλουμε χάρτες του Μεξικό (όχι της ελλάδας, έτσι;) από το 1800 να στέλνονται σε λίστες με emails για να βλέπουμε πόσο επέκτεινε τα σύνορά του αυτό το «προπύργιο του ιμπεριαλισμού». Θέλουμε φωτογραφίες με ανοιχτά κεφάλια και δίπλα άλλες φωτογραφίες με ανοιχτά κεφάλια από το Ολοκαύτωμα για να κάνει τη σύγκριση ο σύγχρονος ημιμαθής καταναλωτής εικόνων. Θέλουμε ξεφτίλισμα στις διεθνείς οργανώσεις ποδοσφαίρου και να πιάνει πάτο στην αντίστοιχη Eurovision. Όποτε παίζει το τραγούδι τους στις αραβικές χώρες θέλουμε να παίζει μαύρη οθόνη και στοmute. Θέλουμε διαδηλωτές να καταγγέλλουν το αίμα αθώων και να διψάνε για αίμα οι ίδιοι. Τα μπλογκς να σπάνε ρεκόρ τοποθετήσεων αναγνωστών. Τα διεθνή ΜΜΕ επί ποδός. Τα ελληνικά ΜΜΕ να πηγαίνουν στο άβατο του πολυτεχνείου στην Αθήνα για συνέντευξη τύπου αυτών που είδαν τα πραγματικά περιστατικά από 10 μίλια απόσταση. Θέλουμε σκύλιασμα. Κάθε χρόνο από δω και μπρος να στέλνουμε πράγματα στους Ζαπατίστας με διαδρομές που να αγνοούν το μεξικάνικο κράτος, έστω κι αν αυτά που βοηθήσαμε ήδη να φτιαχτούν εκεί πέρασαν μέχρι σήμερα πρώτα από επίσημους τελεωνειακούς μηχανισμούς του κράτους του Μεξικό. Θέλουμε πάνω από όλα η Ελλαδάρα να βγαίνει λάδι, να ξεχνάμε τους εκατόν τόσους νεκρούς Αλβανούς και άλλους μετανάστες από το 1990 και έπειτα (άραγε τους μέτρησε κανείς αυτούς/ές?) και να στρεφόμαστε όλοι ενάντια στο Διάβολο… το κράτος-άπαρτχαϊντ και άλλα τέτοια… Τα θέλουμε όλα αυτά, έστω και τώρα 40 μέρες μετά… για τον άσημο θάνατο ενός ακτιβιστή που πάλευε για την αυτονομία κάποιων δήμων του Μεξικό, την ελεύθερη ζωή και τη δημιουργία στην πράξη, την άμεση δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, για έναν που δεν ήθελε να γίνει μάρτυρας.

Διότι όλα αυτά έγιναν με το Ισραήλ και μόνο λίγα αναφέρουμε εδώ. Ναι, εντάξει, στην πραγματικότητα δεν τα θέλουμε όλα αυτά για το κράτος του Μεξικό. Όλες αυτές οι τραβηγμένες υπερβολές και διερωτήσεις είναι ενδεικτικές για τη διαφορά που κάνει στο κεφάλι του καθενός και της καθεμιάς από εμάς όταν ο ένοχος είναι το κατεξοχήν «σατανικό» κράτος του Ισραήλ και όταν ο ένοχος είναι το… κράτος του Μεξικό. Αυτή η διαφορά λέγεται αντισημιτισμός. Δεν έχει να κάνει με Παλαιστίνιους ή κάποιους άλλους. Αυτό είναι απλώς η αφορμή, για τον 21ο αιώνα, όπως πέντε-έξι αιώνες πριν, ήταν η πανούκλα στην Ευρώπη. Και θα φαίνεται εξίσου ανορθολογικό και ηλίθιο πέντε αιώνες μετά. Έχει να κάνει με το παραδοσιακό κυνήγι εβραίων, όποια κι αν είναι η αφορμή. Αυτό λέμε.

Ήταν η καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Το άλλο που αναρωτηθήκαμε ήταν αν τελικά οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες στην αποστολή προς τη Γάζα έτυχε να είναι πολύ ευαίσθητοι άνθρωποι οι οποίοι ξεσπάθωσαν ακριβώς λόγω της ευρείας καταπάτησης ανθρωπίνων δικαιωμάτων από πλευράς Ισραήλ. Δεν πειστήκαμε όμως…

Κι αυτό γιατί όπως μάθαμε η Σοφία Σακοράφα, βουλευτίνα του ελληνικού κοινοβουλίου με το ΠΑΣΟΚ και συμμετέχουσα στην οργάνωση “Free Gaza” αλλά και επιβάτισσα των πλοίων για τη Γάζα, δεν έκρυψε ότι «συμμετείχε σε συνέδριο για το παλαιστινιακό στην Τεχεράνη στις αρχές Μαρτίου του 2009, και σε εκδήλωση της Ιρανικής Πρεσβείας με θέμα την Γάζα τον Ιανουάριο του 2010. Στην ίδια εκδήλωση τον Ιανουάριο συμμετείχε και ο καθηγητής Βαγγέλης Πισσίας, ένας εκ των συντονιστών της Free Gaza στην Ελλάδα». Εύλογα αναρωτιέται λοιπόν κανείς: «Δηλαδή αυτοί οι δύο άνθρωποι που τόσο κόπτονται δήθεν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των Παλαιστινίων, συμμετείχαν χωρίς αιδώ σε εκδηλώσεις του ιρανικού καθεστώτος μετά τα βίαια επεισόδια, τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τις προφυλακίσεις και τον βασανισμό αντιφρονούντων εκεί»?[12]

Ήταν το ότι η Γάζα είναι υπό Κατοχή;
Μήπως έφταιγε η Κατοχή από το Ισραήλ και έγινε όλος ο σαματάς; Μήπως το Ισραήλ πράγματι διαφέρει από όλα τα κράτη και δη το ελληνικό;

Καμιά άλλη άποψη, όμως, για τη Γάζα δεν είναι προφανώς δεκτή στην Ελλάδα: παρόλο που η κατοχή παλαιστινιακών εδαφών είναι γεγονός και αδιαμφισβήτητο είναι ότι ο πληθυσμός της Λωρίδας της Γάζας ζει άσχημα, τα κεφάλια μας φουσκώνουν με υπερβολές που δεν ευσταθούν, πχ μαθαίνουμε για «γενοκτονία» εις βάρος των Παλαιστίνιων οι οποίοι όμως αριθμητικά αυξάνονται (!) από το 1948 και μετά, μαθαίνουμε για «στρατιωτική κατοχή» περιοχών στις οποίες δεν πατάει στρατιώτης ξένου κράτους εδώ και χρόνια (πχ Ραμάλα) και μαθαίνουμε για «Άπαρτχαϊντ» μιας κεντρικής εθνικής λεωφόρου στο Ισραήλ για την οποία μάλιστα το Ισραήλ καταδικάστηκε από τα δικά του εθνικά δικαστήρια. Πέρα από τι αληθεύει ή όχι για την σύγκρουση Χαμάς-Ισραήλ, αναρωτιόμαστε για άλλη μια φορά αν πέρα από όλα αυτά μαθαίνουμε όμως και για όλα τα άλλα του πλανήτη;

Μάθαμε πρόσφατα πως η Αγγλία – ξέρετε, η «πρώην» βρετανική Αυτοκρατορία – διατηρεί πάνω από 14 περιοχές του πλανήτη υπό την κατοχή της, μακριά αρκετά από τα σύνορά της. Πόσο μακριά; Μακριά όσο ο Ειρηνικός και ο Ινδικός Ωκεανός από το νησί! Η σκέψη του να γίνουν διαδηλώσεις από τους Άγγλους αντι-ιμπεριαλιστές για αυτές τις ιμπεριαλιστικές κατακτήσεις είναι φαιδρή. Πόσες διαδηλώσεις, όμως, έκαναν για όλα αυτά οι έλληνες διαδηλωτές; Καμία. Διαμαρτυρίες έξω από την αγγλική πρεσβεία; Καμία. Να πούμε για το τείχος του κράτους του Μαρόκο που καταπιέζει τους κατοίκους της ερήμου; Να πούμε για διαχωρισμούς και πλέρια καταπίεση μειονοτήτων στην Ευρώπη; Ή μήπως καλύτερα – αυτό θα κάνουμε – να πούμε για το ρόλο της ελλαδίτσας;

Παρένθεση για να έχει ο έλληνας αντι-ιμπεριαλιστής την πολύπλευρη ενημέρωση που χρειάζεται: ταξίδι στη Μακεδονία. Στο τελευταίο ταξίδι μας στην πόλη των Σκοπίων διαπιστώσαμε για άλλη μια φορά το μέγεθος της αλητείας του ελληνικού κράτους. Το κέντρο της πόλης γεμάτο ελληνικές επιχειρήσεις εν είδει επεκτατικού οικονομικού ιμπεριαλισμού στα Βαλκάνια που ελέγχει την οικονομία της χώρας σε μεγάλο βαθμό. Η ελληνική πρεσβεία ένα σωστό φρούριο με πανύψηλα τείχη και ουρές κόσμου καθημερινά που παλεύουν με την (ελληνική) γραφειοκρατία για να πάρουν μια βίζα για την Ελλάδα. Ακόμη χειρότερα: όταν παίρνουν την πολυπόθητη βίζα, κάποιες φορές οι συνοριοφύλακες στη Γευγελή αποφασίζουν διαφορετικά. Σκίζουν τα επίσημα έγγραφά τους και τους στέλνουν πίσω. Σε ένα τζαμί της πόλης των Σκοπίων οι πιστοί εκδηλώνουν χαρά με το που μαθαίνουν από πού ερχόμαστε. Χαμόγελα, ευχές. Στο τέλος της κουβέντας σχεδόν όλοι τους να μας εκλιπαρούν να πιέσουμε τις ελληνικές αρχές να τους αφήνουν να ταξιδεύουν πιο κάτω από τα νότιά τους σύνορα. Οι Μακεδόνες σύντροφοι και συντρόφισσες βιώνουν μόνιμα ένα αντίστοιχο πρόβλημα. Στα τρένα ο κόσμος είναι εξίσου φιλικός και εν είδει άμυνας – γιατί μάλλον οι έλληνες τους έχουν βγάλει το όνομα – προτρέχουν για να μας πουν ότι «δεν έχουν πρόβλημα με τους έλληνες». Δεν χρειάζονται άλλες λεπτομέρειες. Το ότι δεν γίνεται τίποτα για αυτή την κατάσταση από πλευράς της εμετικής και επιλεκτικής ελληνικής αριστεράς μας εξοργίζει. Τέλος παρένθεσης.

Η σκληρή και μακροχρόνια φασιστική νοοτροπία του ελληνικού κράτους απέναντι στις μειονότητές του – τους Πομάκους που ζούσαν με το καθεστώς της μπάρας μέχρι το ’90, τους Τούρκους της Θράκης, τους έλληνες μουσουλμάνους αλλά και τους Μακεδόνες της Φλώρινας, της Έδεσσας και της Καστοριάς – ποτέ δεν προκάλεσε τέτοια αλυσιδωτή αντίδραση στην ελληνική επικράτεια από την αριστερά και την αναρχία. Καθόλου τυχαία. Και παρόλο που οι νεκροί και οι τραυματίες, τα πογκρόμ και οι εξευτελισμοί δεν έλειψαν. Το να βγει κανείς σε διαδήλωση υπέρ των μειονοτήτων – του δικαιώματός τους να αυτοπροσδιορίζονται, να μιλάνε τη γλώσσα τους και να πιστεύουν στη θρησκεία που θέλουν… κλασικά δηλαδή δικαιώματα της ελάχιστης έννοιας ελευθερίας – θα ενοχλούσε τα μέγιστα το ελληνικό κράτος. Το να διαδηλώσει κανείς αλληλέγγυος/α για την άρση των αποκλεισμών προς τους Μακεδόνες αλλά και το να διεκδικήσει καμιά καταδίκες των ελλήνων εγκληματιών πολέμου στη Σρεμπρένιτσα μέσω της σύνταξης αγωγών δεν είναι παιχνιδάκια με καραβάκια και ουρές από Media να σε περιμένουν στο αεροδρόμιο ενώ ακόμη κι ο ίδιος ο πρωθυπουργός ανησυχεί για το επίπεδο της υγείας σου… Ο ελληνικός στρατός και το παρακράτος δεν θα εφάρμοζαν το τρομερό ισραηλινό βασανιστήριο της αποτροπής του καπνίσματος για 2 ώρες… αλλά μάλλον ένα ανηλεές κυνήγι.

Αυτό είναι από τα εξοργιστικότερα που βλέπουμε στους αντισιωνιστές (= αντισημίτες): τα παχιά λόγια και οι ηρωισμοί απέναντι στο Ισραήλ (και όχι ενάντια στην Ελλάδα) βασίζονται ακριβώς στη σιγουριά τους πως το Ισραήλ – σε αντίθεση με την κωλοχώρα τους – δεν θα τους εκτελέσει με το που περάσουν τα σύνορα της χώρας, όπως πια γίνεται εδώ και δύο δεκαετίες με Βαλκάνιους, Μουσουλμάνους και Άραβες κυρίως μετανάστες.

Το να ακουμπήσει κανείς/καμιά το κεντρί της σφήκας του ελληνικού κράτους δεν μπορεί να γίνει ούτε με πέτρες ούτε με λουλούδια – καλά το είπε η Σακοράφα! Θα θέλαμε πολύ εκεί να δούμε την ίδια αποφασιστικότητα αυτού του αγώνα «με όλα τα μέσα» που δικαιολογεί η βουλευτίνα του πατριωτικού/αντισημιτικού ΠΑΣΟΚ, της οποίας τελευταίως τα άρθρα βρίσκουν φιλοξενία και στα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης όπως το Athens Indymedia[13]. Έγραφε η Σακοράφα – ως φίλη της Χαμάς και της Τεχεράνης – μέσα σε ένα παραλήρημα εθνικής έξαρσης και αντισημιτικών αναλογιών:

«Ούτε σε τάγμα φιλανθρώπων ανήκω, ούτε έχω αποφασίσει να κάνω επικοινωνιακές κινήσεις με κίνδυνο να γίνω πλαγκτόν στα ανοικτά της Γάζας. […] Είμαστε ένας λαός που πήραμε τα όπλα και πολεμήσαμε στα βουνά εναντίον του ναζιστή κατακτητή και εγγράψαμε στην ιστορία των αντιστάσεων τη δική μας σελίδα, αυτή της εθνικής αντίστασης. Είμαστε ένας λαός που πραγματοποιήσαμε την ανατίναξη του Γοργοπόταμου. Ξέρετε κύριοι, η εθνική αντίσταση, η ανατίναξη του Γοργοπόταμου δεν έγινε με πέτρες και λουλούδια, με σφαίρες έγινε και βόμβες. Γνωρίζουμε λοιπόν ότι όταν ένας λαός αντιστέκεται δεν είναι τρομοκράτης. Τρομοκράτης είναι αυτός που καίει το Δίστομο, τα Καλάβρυτα και τη Γάζα, τιμωρώντας συλλογικά, σκοτώνοντας γυναικόπαιδα, επειδή αντιστέκονται»[14].

Με λίγα λόγια η Σακοράφα ταύτιζε τη σημερινή αραβο-ισραηλινή διένεξη με τον πόλεμο των ναζί – για να κατηγορήσει στην ουσία τα θύματα του Ολοκαυτώματος για αυτό που υπέστησαν. Για την ίδια μάλλον το Άουσβιτς ήταν ένα σχολείο όπου σου μάθαιναν καλή συμπεριφορά και έτσι φαίνεται ανήκουστο να μη διδάχτηκαν από αυτό τα θύματα και οι απόγονοί τους. Την ιστορία του Ολοκαυτώματος πιθανόν να τη διδάχτηκε από τον Πλεύρη, γιατί φαίνεται να την αγνοεί ή να την υποβαθμίζει, ενώ είμαστε σίγουροι ότι θα έχει τουλάχιστον έναν εβραίο ή ισραηλινό φίλο για άλλοθι των απολογητικών για τους Ναζί ακροβασιών της. Ταυτόχρονα, όμως, δείχνει πως ως σωστή αντισημίτρια είναι και εθνικίστρια παρόλο που αυτά συνήθως δε δένονται αναγκαστικά μαζί. Έτσι η Σακοράφα ταυτίζεται με τον ελληνικό λαό» εν είδει παραληρηματικού λόγου αλά Μίκης Θοδωράκης: εγώ-είμαι-ο-λαός, ο-λαός-είναι-οι-πράξεις-μου κτλ. Δηλαδή πολύ καλές βάσεις για εθνικοσοσιαλιστικό σκέπτεσθαι. Σοσιαλίστρια είναι – το ξέρουμε – αφού αποχώρησε από την ψήφιση του μνημονίου για το ΔΝΤ. Τώρα έπρεπε να μάθουμε ότι αγαπάει και την πατρίδα ρίχνοντας κατάρες στους οβριούς. Για μια εθνικο-σοσιαλίστρια, «αντίσταση» κατά του εβραϊκού κράτους σημαίνει την ανατίναξη λεωφορείων με πολίτες στο Τελ Αβίβ και αλλού. Αυτό σημαίνει το «με όλα τα μέσα» που αποδεχόταν και στήριζε με ενθουσιασμό το ελληνικό τμήμα της οργάνωσης Free Gaza, σε αντίθεση με την ιστοσελίδα της διεθνούς οργάνωσης που κάνει λόγο για “μη βίαια μέσα”. Η Χαμάς ζηλεύει, ο Πλεύρης χαμηλώνει τα μάτια. Μπροστά στη Σακοράφα οι ακροαριστεροί του Δικτύου γυρνάνε στα παιδικά τους παιχνίδια.

Αν και ιδεολογικά αναδείχθηκε σε υπέροχη εκφωνήτρια λόγων, οι συνδαιτυμόνες από τα τουρκικά πλοία αυτή τη φορά την ξεπέρασαν στην πράξη. Με τραγούδια και χορούς που εξυμνούσαν  τη δημιουργία μαρτύρων και το σκότωμα Εβραίων[15], όπως μεταδίδει με σχετικό βίντεο το AlJazeera, σάλπαραν για τη Γάζα. Τι είναι αυτό αν δεν είναι «κυνήγι εβραίων»; Και πόσο δίκιο είχε εδώ ο Βολφ Μπίρμαν με τους παρακάτω στίχους του;

Jetzt wissen sie, wie kurz das Leben ist

Wenn man auf Judenjagd geht und en face

Auf einen Israeli trifftder schießt

[Τώρα ξέρουν, πόσο σύντομη είναι η ζωή/

όταν βγαίνει κανείς για κυνήγι  Εβραίων/

και έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο/

με έναν Ισραηλινό, που πυροβολεί]

O Ali Haydar Bengi, 39 χρονών, ήθελε να πάει στη Γάζα εδώ και 4 χρόνια «να γίνει μάρτυρας» μας λέει η σύζυγός του Saniye. «Ανέκαθεν ήθελε να γίνει μάρτυρας» και ο Ali Ekber Yaratilmis, 55 χρονών, όπως λέει ένας κολλητός του. Το ίδιο και ο Ibrahim Bilgen, 61 χρονών και πατέρας 6 παιδιών, ακροδεξιών και ισλαμιστικών πολιτικών πεποιθήσεων: «Ήταν ένας υποδειγματικός άνθρωπος, ένας υποδειγματικός φιλάνθρωπος. Για αυτό το να γίνει μάρτυρας του ταίριαζε τόσο πολύ. Ο Αλλάχ του έδωσε το θάνατο που επιθυμούσε»[16]. Όσο περνούν οι μέρες μαθαίνουμε και καταλαβαίνουμε περισσότερα γύρω από το ποιόν των ανθρωπιστών συμμετεχόντων στο MaviMarmara, το πλοίο όπου υπήρξαν οι 9 νεκροί[17]. Το διαισθανόμασταν βέβαια και από τις φιλάνθρωπες δηλώσεις ανθρώπων του κινήματος που είχαμε διαβάσει: “Αν κάποιοι από αυτούς τους ξένους εθελοντές πυροβοληθούν ή ακόμη και σκοτωθούν, τότε τα διεθνή ΜΜΕ θα κάτσουν και θα δώσουν προσοχή[18]. Και φυσικά το διαισθανθήκαμε και εκ των υστέρων από τις διαδηλώσεις που ακολούθησαν. Διαδηλωτές στη Βιέννη κρατούσαν πανό με το σύνθημα «Ξύπνα Χίτλερ!» Ενώ η γερμανική αριστερά διαδήλωνε μαζί με τους Γκρίζους Λύκους στο Βερολίνο ενάντια στο Ισραήλ. Το κοινό τους; Και οι δύο πλευρές είχαν αντιπροσώπους τους στα καράβια για τη Γάζα.


Τα φιλαράκια: Γκρίζοι λύκοι και αριστερογερμανοί σε διαδήλωση στο Βερολίνο.

Η πολλή παρέα με αριστερούς πατριώτες (βλέπε τον κύκλο του Άρδην το οποίο πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι ένας σταθερός και συνεπής πολέμιος του «εβραιοσιωνισμού» αλλά και του «νεο-οθωμανισμού»[19] στην Ευρώπη) είναι προφανές ότι μερικές φορές δημιουργεί προβλήματα όρασης. Ένα πρώτο τέτοιο πρόβλημα είχε παρουσιαστεί όταν ο κύκλος Καραμπελιά και σία στήριξαν την απίστευτου γέλιου καταγγελία του ακτιβιστή Β. Πισσία όταν ο τελευταίος δήλωσε ανερυθρίαστα προς τα έξω ότι πριν φύγει για το ηρωικό του ταξίδι προς τη Γάζα η … Μοσάντ του έσπασε τα τζάμια του αυτοκινήτου του… αφού βέβαια πρώτα τον πήρε απειλητικά τηλεφωνήματα στα… αγγλικά. Καταλαβαίνετε το πρόβλημα. Ο Πισσίας και οι φίλοι του μπέρδεψαν κάποιον προφανώς μεθυσμένο που γυρνούσε σπίτι του ή τίποτε οπαδούς του Παναθηναϊκού (ούτε καν σκινάδες δηλαδή) με τη Μοσάντ. Και καταλαβαίνετε τι πρόβλημα δημιουργείται όταν αρχίζουν τέτοιες συγχύσεις. Η ψυχιατρική κάπως τα ονομάζει αυτά αλλά δεν είμαστε οπαδοί της. Μένουμε απλά με το γέλιο… Από την άλλη, η παντοδύναμη και συνωμοτούσα Μοσάντ – μας έχει πείσει το περιοδικό Άρδην των φίλων του Πισσία – λέτε να μην έχει άτομο που να μη μιλάει αγγλικά; Ω τι κόσμος![20]

Τα διαπιστώσαμε αυτά καταλαβαίνοντας όλες και όλοι με τι μέτρο ειλικρίνειας και αντικειμενικότητας κρίνουν οι ηγέτες του καραβιού. Ήταν επόμενο λοιπόν αφού ένα σπασμένο τζάμι σήμαινε «χτύπημα της Μοσάντ» πως η απόβαση και μόνο στο Mavi Marmara δεν θα μπορούσε να εκληφθεί παρά ως… «έγκλημα κατά της ανθρωπότητας» τουλάχιστον ή έστω «εθνοκάθαρση» ακόμα κι αν υπήρχαν ενδείξεις στην προκειμένη ότι έγινε κανονική μάχη[21] [22]. Γιατί τι άλλο θα μπορούσε να γίνει όταν οπλισμένοι κομάντος από τη μια και «ανθρωπιστές» με λοστούς και μαχαίρια από την άλλη κανονιζόταν να έρθουν σε επαφή εκατέρωθεν; Θα πίνανε καφεδάκι;

Ήταν «οι πειρατές της Καραϊβικής»;
Ακούστηκε κι αυτό. Τι διάολο τους έπιασε τώρα δεν καταλαβαίνουμε. Βάλθηκαν να μας καταστρέψουν τα ωραία παιδικά μας όνειρα με τους πειρατές στο ρόλο του καλού; Ή ήταν εκείνοι πάντα αυτοί που ονειρεύονταν να είναι οι μπάτσοι; Όπως και να χει, μάθαμε πια ότι το Ισραήλ έγινε πειρατής. Να αποπειραθούμε και μια σύνδεση με αυτό τον οξύμωρο χαρακτηρισμό του «πειρατή»; Μήπως δείχνει αυτός ο συλλογισμός αποικιακή σκέψη; Ξέρουμε ότι οι Ευρωπαίοι είχαν ανέκαθεν πρόβλημα με τους πειρατές. Οι πειρατές σε καιρούς «ελεύθερης ναυσιπλοΐας» (ελεύθερης δηλαδή για τη βρετανική αυτοκρατορία) ήταν ένα μόνιμο αγκάθι και πρόβλημα. Μύθοι και λίβελοι τους συνόδευαν πάντα από τις προοδευτικές πένες και δικαστήρια της πολιτισμένης Ευρώπης. Στην προκειμένη, τα περί πειρατείας δεν είναι παρά μια ακόμα αερολογία από κάθε άποψη.

Ήταν το Ισραηλινό μπλοκάρισμα μόνο; Ή και το Αιγυπτιακό;
Εδώ υπάρχει ένα ναι! Όντως τους ανά τον κόσμο διαδηλωτές τους έφταιγε μόνο όταν το Ισραήλ μπλόκαρε τα καράβια για τη Γάζα. Αλλιώς δεν εξηγείται το ότι καμία διαμαρτυρία δεν υπήρξε για το Αιγυπτιακό μπλοκάρισμα των δύο αλγερινών πλοίων που προσπάθησαν να φτάσουν στη Γάζα την πρώτη εβδομάδα του Ιούνη…  Φυσικά στην περίπτωση του μπλοκαρίσματος από το Ισραήλ υπήρξαν νεκροί. Αλλά, από την άλλη, στην περίπτωση των αλγερινών πλοίων κανείς δεν κουβαλούσε λοστούς και μαχαίρια.

Μήπως ήταν οι Έλληνες Εβραίοι το πρόβλημα;
Για τους αντισιωνιστές (= αντισημίτες) διαδηλωτές προφανώς αυτό ήταν το πρόβλημα. Η περιβόητη Περιεκτική Δημοκρατία (βλέπε «
Για όσους δεν μπορούν να χαλαρώσουν με το Ισραήλ»)[23] βγήκε νωρίς και τους απείλησε λέγοντας πως οι έλληνες εβραίοι πρέπει να πάρουν θέση για να γλιτώσουν τη μήνιν του αντισημιτικού κινήματος. Είπαν συγκεκριμένα: «έχουν και αυτοί υποχρέωση, όπως έκαναν άλλοτε και οι πολίτες άλλων χωρών των οποίων οι κυβερνήσεις έκαναν παρόμοια εγκλήματα (Γερμανοί, Αμερικανοί κ.λπ.),[24] να ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ και τότε θα μας βρουν μαζί τους στην απόκρουση οποιασδήποτε ρατσιστικής επίθεσης εναντίον τους»[25]. Δηλαδή, η ΠΔ για να συμπαρασταθεί σε κάποιον για λόγους ρατσισμού, ζητά πρώτα πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Αλλιώς ο ρατσισμός είναι δίκαιος. Πχ ένας Αλβανός, πρώην UCK που δέχεται ρατσιστική επίθεση στην Ελλάδα επειδή είναι Αλβανός δεν θα τύχαινε της συμπαράστασης της ΠΔ. Θα έπρεπε – για να πληροί τις προϋποθέσεις της αλληλεγγύης της – να είναι «καλός» Αλβανός, αφομοιωμένος. Πως λέγεται αυτό; Ανταλλακτική αλληλεγγύη; Την αντισημιτική απειλή της ΠΔ στην προκειμένη όμως έμελλε να την εφαρμόσουν πρώτα οι νεοναζί στην Κομοτηνή, βάζοντας σβάστικεςστο εβραϊκό μνημείο για το Ολοκαύτωμα. Όπως είπε ο νεαρός νομικός επιστήμων και νεοναζί στην απολογία του στον ανακριτή: «ήταν μια κίνηση διαμαρτυρίας σε όσα παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα και τον άδικο θάνατο ακτιβιστών που πήγαιναν με το καράβι της ειρήνης στην Παλαιστίνη»[26] – δηλαδή ο μικρός νεοναζί δεν είπε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από όσα μας λέγανε οι ναύτες προς τη Γάζα. Τώρα, βέβαια, ξέρουμε ότι υπάρχουν λεπτές γραμμές διαχωρισμού όλων αυτών των ανθρώπων τις οποίες θα σπεύσουν να διευκρινίσουν οι καθαρολόγοι…

«Το να πουλάς όμως ηθική ανωτερότητα, να απαιτείς καταδίκες ή απολογίες από την Ελληνοεβραϊκή κοινότητα… αν εμείς, οι Ελληνες Εβραίοι, δεν συνταχθούμε με το χριστεπώνυμο πλήθος όπως πλήθος σχολίων στο indymedia απαιτούν δεν περνούν πλέον. Ειδικά όταν εσύ είσαι αυτός που συνεχίζεις να κατέχεις παράνομα εδάφη και είσαι ο υλικός κληρονόμος των δοσιλόγων. Και ειδικά όταν εσύ έχει υπάρξει Έποικος και προστάτεψες και προστατεύεις τους ναζί δολοφόνους της οικογένειας μου. Η’ όταν αδιαφορείς όταν βρίσκομαι σε κίνδυνο και με θυμάσαι μόνο σε τέτοιες στιγμές για να επιβεβαιώσεις αυτάρεσκα το πόσο ανάξιοι της ενοχής σου είναι οι άνθρωποι από τους οποίους εσύ πλούτισες»[27].

ΔΕΝ ήταν όμως μόνο η βεβήλωση στην Κομοτηνή. Αντίστοιχα περιστατικά στην Καβάλα αλλά και κλίμα τρομοκρατίας κυριάρχησε σε πολλές εβραϊκές κοινότητες της χώρας όπως μας ενημέρωσε ο Abravanel:

«Με το άκουσμα της είδησης και έχοντας φρέσκες τις μνήμες του Ιανουαρίου του 2009, οι εβραικές κοινότητες στην Ελλάδα ανέστειλαν όλες τις μη-απαραίτητες λειτουργίες και τα σχολεία  και γηροκομεία σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη/Λάρισα λειτούργησαν υπό καθεστώς κρίσης – η επίσημη κρατική αστυνόμευση αυξήθηκε και η εσωτερική υπηρεσία ασφαλείας ενισχύθηκε. Αλλά δεν ήταν μόνο κοινοτικές δραστηριότητες που ακυρώθηκαν αλλά και ιδιωτικές. […] Ταυτόχρονα ξεχώρισαν στην Θεσσαλονίκη τα συνθήματα έξω από το Εβραικό Μουσείο που μερικοί διαδηλωτές, που αποσπάσθηκαν από κύρια διαδήλωση υπέρ της Γάζας, φώναξαν. Τα συνθήματα στους τοίχους νομίζω οτι όλοι είχαμε την ευκαιρία να τα δούμε.

Στη Χαλκίδα ανώδυνη, αλλά αποκαλυπτική, υπήρξε η ματαίωση της τελετής αποκάλυψης του ανδριάντα του Συνταγματάρχη Μαρδοχαίου Φριζή, εβραίου ήρωα πολέμου που έπεσε στο μέτωπο αποκρούοντας την ιταλική εισβολή τις πρώτες κρίσιμες ημέρες το 1940, στην γενέθλια του πόλη. Η τελετή ήταν προγραμματισμένη εδώ και μήνες και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε αναγγείλει την παρουσία του. Στις 1/6 o Δήμος Χαλκιδέων, με δήμαρχο τον Θανάση Ζεμπίλη (Νέα Δημοκρατία) έβγαλε λάβρες ανακοινώσεις εναντίων των δολοφόνων, εγκληματιών, βαρβάρων ισραηλινών. Στις 2/6, ακριβώς την επόμενη μέρα και μόλις 4 ημέρες πριν την εκδήλωση, o Κ.Παπούλιας ανακαλύπτει ένα κώλυμα για να μην παραστεί και ο Δήμος Χαλκιδέων αποφασίζει να ματαιώσει την εκδήλωση. Ταυτόχρονα φρόντισε να ξεκαθαρίσει οτι αν ποτέ γίνει η όποια τελετή, ο Πρέσβης του Ισραήλ στο οποίο ζουν μερικοί από τους απόγονους του Μ.Φριζή είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο.

Επιπλέον στην γειτονική Καβάλα όπου περίπου 1800 Εβραίοι χάθηκαν είχαμε τον βανδαλισμό του Εβραϊκού Νεκροταφείου της πόλης με συνθήματα όπως “Εβραίοι Εγκληματίες”, με διαγραμμένα Άστρα του Δαυίδ και άλλα όμορφα […] Είναι ενδιαφέρον οτι η πληροφορία δεν κυκλοφόρησε από το ΚΙΣ και ούτε εμφανίζεται στις τοπικές εφημερίδες»[28].

Τι μας μένει;
Βάλαμε μερικά εύλογα ερωτήματα με τα οποία προσπαθήσαμε να απο-δομήσουμε τις φυσικοποιημένες αλήθειες του αντισιωνιστικού κινήματος που μας προέκυψε με αφορμή τα γεγονότα στη Γάζα. Μερικά ερωτήματα που μέσα στον πανικό και τη λύσσα που προσπάθησαν να δημιουργήσουν οι κατά τόπους διαδηλωτές αποφεύγονταν σταθερά για να εκπληρωθεί ένα και μόνο ένστικτο: η ικανοποίηση του «πογκρομιακού» αντισημιτισμού. Θέλανε βεβηλώσεις και χτυπήματα, εξάρσεις και εκπλήρωση δολοφονικών ενστίκτων. Κάθε φορά που κάτι τρέχει στη Μέση Ανατολή, διώχνουν τη σκέψη από κοντά τους ή μάλλον τη χρησιμοποιούν μόνο για να δείξουν με το δάχτυλο και να κυνηγήσουν εχθρούς. Και κάθε φορά σέρνονται κοντά μας, να μας ρωτάνε «
ακόμη και τώρα;», «ακόμη και τώρα δικαιολογείτε την ύπαρξη του κράτους-ταραξία, του κράτους-εγκληματία»; Λες και σβήστηκε εκείνη η ιστορία από τη μνήμη, εννοούμε την ιστορία αυτών που στην ώρα που έπρεπε ξεχάστηκαν από κάθε χώρα και ακτιβιστή, κάθε στρατό αλλά και κάθε κίνημα.

Τα ερωτήματα που βάλαμε θέτουν σε αμφισβήτηση τις αλήθειες του στόλου της «ελευθερίας». Η παράθεση «λεπτομερειών» που τόσες μέρες κρύφτηκαν από mainstream και εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης αλλά και η σύγκριση των περιστατικών της γάζας με άλλα στον κόσμο που δεν έτυχαν καμίας προσοχής, αφήνουν τις αλήθειες τους γυμνές. Η απόσταση από τη λύσσα της μίας περίπτωσης έως την κυνική αδιαφορία στις άλλες – το ξαναλέμε – έχει ένα όνομα: αντισημιτισμός.

Και τώρα για κάτι τελείως διαφορετικό
Την ίδια στιγμή Παλαιστίνιοι μετανάστες προσπαθούν να έρθουν στη χώρα και πνίγονται στα νερά από τα οποία περνάει το … 
Καράβι για τη Γάζα… Οι φωνές “Palestine will be freefrom the river to the sea” πιθανόν και να καλύπτουν τις δικές τους κραυγές αγωνίας για να σωθούν… Αλλά δεν πειράζει, όπως έλεγε πρόσφατα και μια επαναστατική ομάδα: γιατί δεν μένουν αυτοί οι Παλαιστίνιοι εκεί στη χώρα τους για να συνεχίσουν τον αγώνα τους και κουβαλιούνται εδώ; Άραγε θα αναγνώριζαν αυτοί οι πολιτικοποιημένοι επαναστάτες το στάτους κβο του “πρόσφυγα” στους Παλαιστίνιους διαφωνούντες ή ομοφυλόφιλους που κυνηγιούνται από τη Χαμάς εκτός Γάζας[29] ή θα θεωρούνταν προδότες και ανάξιοι αλληλεγγύης αλά ΠΔ; Ή σε αυτό το θέμα μας βολεύει να ομογενοποιούμε τους Παλαιστινίους και να τους παρουσιάζουμε όλους σαν «Χαμάς», οργισμένους απλά και μόνον με το Ισραήλ; Και έπειτα, βέβαια, όλους εμάς σαν «Παλαιστίνιους»; Δηλαδή, σαν Χαμάς;

Εντάξει, είμαστε πεπεισμένοι πως οι έλληνες αγαπούν τους Παλαιστίνιους. Σε αυτούς που δεν είναι εξοικειωμένοι με την ελληνική κοινωνία, όμως, έχουμε να τους πούμε το εξής. Αυτό δεν είναι αγάπη. Είναι απλά μίσος. Είναι μίσος, ντυμένο σε αγάπη. Είναι μίσος για τους ιστορικούς, προαιώνιους εχθρούς, αυτούς που φέρνουν το αιώνιο στίγμα, αυτή τη φορά κατηγορούμενοι με την πρόφαση του ιμπεριαλισμού: τους «σιω-ναζί», όπως γράφουν, στα βιβλία τους και τις προκηρύξεις τους.

Ταγμένοι στο κυνήγι των «εβραιοσιωνιστών» οι έλληνες ακροαριστεροί και ακροδεξιοί, όπως επικυρώνουν και τα ελληνικά δικαστήρια μετά τη δίκη Πλεύρη (εντάξει, ε; Είπαμε «εβραιοσιωνιστές», όχι «εβραίοι», άρα δεν είναι αντισημιτικό!). Και, βέβαια, όλοι/ες τους καλοί αναγνώστες του Τσόμσκι και του Φίνκελσταιν. Μπορεί να μην ξέρουν τίποτα για το Ολοκαύτωμα. Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά απλώς για να κρύψουν το γεγονός ότι έκαναν ελαχιστότατες προσπάθειες να σώσουν τους συμπατριώτες τους εβραίους, όταν το χρειάστηκαν μια φορά στην Ιστορία (η Ελλάδα έχει από τα υψηλότερα ποσοστά εξόντωσης εβραίων, 86%, στην Ευρώπη). Αλλά ξέρουν τα πάντα για τη χρήση του Ολοκαυτώματος από το «επιθετικό και ρατσιστικό κράτος του Ισραήλ», το μισητό εβραϊκό κράτος, και φυσικά ξέρουν τα πάντα για το ότι ο αντισημιτισμός είναι η καραμέλα του Ισραήλ κάθε φορά που δέχεται κριτική. Τα ξέρει όλα αυτά βεβαίως η ελληνική πλειοψηφία.

Παρόλο που είναι σε κρίση, δεν επηρεάζεται λοιπόν η διαύγεια της κρίσης της. Ή μάλλον η σωστή διατύπωση είναι ότι: ακριβώς επειδή είναι σε κρίση, το μυαλό της γίνεται πιο διαυγές. Σε κάθε κρίση, κοιτούν προς τον Εβραίο. Για αυτό και το μόνο που πράγματι μπόρεσε για λίγο να ανακόψει το δίκαιο εξεγερτικό κύμα της νεολαίας του Δεκέμβρη το 2008 ήταν ένα κύμα αντισημιτισμού, παρουσιαζόμενου ως δήθεν ειλικρινούς αλληλεγγύης στη Γάζα. Αντίστοιχα σήμερα, μετά τη σημερινή οικονομική κρίση και τις αμέτρητες μορφές διαμαρτυρίας που προέκυψαν, πάλι μόνο μια καραβιά για τη Γάζα ήταν δυνατόν να διακόψει τα πάντα: από τις γενικές απεργίες-κηδείες μέχρι οτιδήποτε άλλο. Δε συνέβη αυτό χάρη στους ερίτιμους επιβάτες και τους ντεμέκ επαναστάτες που κουβαλούσε η Σφενδόνη και η Ελεύθερη Μεσόγειος. Δε συνέβη χάρη στη φήμη τους ή την ειλικρίνειά τους. Συνέβη, αντιθέτως, χάρη στα ευαίσθητα αντανακλαστικά που κουβαλούν όταν είναι να καταφερθούν εναντίον των Εβραίων. Αυτό τους λυγίζει. Σα να μην μπορούν να αντισταθούν. Μην το ξεχνάμε και μην το υποτιμούμε: είναι αυτό που ενώνει την ελληνική πλειοψηφία και στην τελική αυτό είναι που μετράει.


Αφίσα για το διήμερο ενάντια στην κουλτούρα του βιασμού, τοιχοκολλημένη στη Β. Ηρακλείου, στη Θεσ/νίκη, πριν 2 χρόνια. Σκισμένη ελαφρώς. “FREE GAZAαλλά και προσθήκη της λέξης “Εβραίο” μπροστά από το όνομα της ομάδας. Quiz: Ακροδεξιός ή Ακροαριστερός ο «παρεμβαίνων»;

Terminal 119 – για την κοινωνική και ατομική αυτονομία
Ιούνης 2010


[1] Το Neighborhood Bully, σε στίχους του γνωστού Bob Dylan είναι ένα τραγούδι για το Ισραήλ http://www.bobdylan.com/#/songs/neighborhoodbully

[2] “Free Gaza”: Ανθρωπιστική Οργάνωση ή Κίνημα Νομιμοποίησης της Χαμάς; Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2010, http://athensjerusalemnow.blogspot.com/2010/03/free-gaza.html

[3] Βλέπε ό. π.

[6] Η Αλήθεια για την «Πολιορκία» της Γάζας,  Jacob Shrybman, http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3864592,00.html

[7] Ακόμα κι αυτοί όμως που ξέφυγαν από τέτοιες κακοτοπιές λόγω διεθνιστικών επιλογών (πχ το περιοδικό Sarajevo), δεν παρέλειψαν να ακυρώσουν αυτές τις επιλογές αμέσως μετά όταν πχ έβαζαν μόνοι τους τον εαυτό τους ενώπιον ψευδοδιλλημάτων όπως πχ… στηρίζουμε τους «ανθρωπιστές» όταν στην τελική οι πράξεις τους ενισχύουν τον α’ (δια)κρατικό σχηματισμό έναντι του β’ (δια)κρατικού σχηματισμού; Φυσικά, όταν πρόκειται για το Ισραήλ η απάντηση είναι ναι!!! Ούτε λίγο ούτε πολύ αυτό λέει η διεθνιστική (και προλεταριακή) αυτονομία στο τεύχος 42 (Ιούλης 2010) του περιοδικού Sarajevo στο κείμενο «Ο πόλεμος τους είναι παντού, ο εχθρός μας είναι εδώ» (σελ. 11-12, θέση στ). Εμείς λέμε ότι – ω ναι! – όλοι τους κρύβουν έναν «ανθρωπιστή»! Πόσο μάλλον όταν αυτός ξεκινά το ταξίδι του για την ελευθερία… τραγουδώντας αντι-εβραϊκά τραγούδια.

[8] Οι Reuters Παραδέχονται ότι Περιέκοψαν Φωτογραφίες από την Συμπλοκή στο Σκάφος, Αρνούνται το Πολιτικό Κίνητρο, Του Ed Barnes, Foxnews.com 8.6.10, http://cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=1215:-reuters————-&catid=34:middle-east&Itemid=60

[9] ΓΑΖΑ, ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΙΣΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟ, Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010 http://konstantakopoulos.blogspot.com/2010/06/blog-post_22.html

[10] «Φίλε Αναρχικέ» (ή πώς να κυνηγήσετε τις Antifa από την Ελλάδα μέχρι τη Ρωσία), Ιανουάριος 2010, Terminal 119,http://www.terminal119.gr/show.php?id=473

[11] In rememberance of Jyri Jaakkola, 25 May 2010,  http://www.communalism.net/index.php?option=com_content&view=article&id=224 και στα ελληνικά το Για τον Jyri Jaakkola, αλληλέγγυο που δολοφονήθηκε από παραστρατιωτικούς στο Μεξικό, 24 Ιουνίου 2010,http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1186881

[15] Special Alert: Flotilla Battle Unleashes Anti-Israel Wave, 31 May 2010, http://www.honestreporting.com/articles/45884734/critiques/new/Special_Alert_Flotilla_Battle_Unleashes_Anti-Israel_Wave.asp

[16] Dead activists’ ‘martyr’ hopes, Jun 2, 2010, http://www.straitstimes.com/BreakingNews/World/Story/STIStory_534486.html

[17] IDF: Five Gaza flotilla activists linked to Hamas, Al-Qaida, Anshel Pfeffer, 06.06.10, http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/idf-five-gaza-flotilla-activists-linked-to-hamas-al-qaida-1.294546

[18] George N. Rishmawi (Παλαιστίνιος ακτιβιστής), από την οργάνωση Διεθνές Κίνημα Αλληλεγγύης, συνέντευξη στην San Francisco Chronicle, 14 Ιουλίου 2004, http://articles.sfgate.com/2004-07-14/news/17435321_1_israelipoliciespropalestinianisraelipalestinian/3

[19] Διαβάστε ένα Άρδην και θα καταλάβετε. Κι αυτό το στοιχείο παραδόξως ξέφυγε από το περιοδικό Sarajevo (τεύχος 42): παρουσίασαν κάποιον Κοτζιά ως τον νέο γκουρού της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, αναβαθμίζοντας το ρόλο του, ενώ ταυτόχρονα έκαναν γαργάρα πως αντι-μουσουλμάνοι βρίσκονταν και μέσα σε ένα κομμάτι της ανθρωπιστικής (πάντα) βοήθειας για τη Γάζα. Αυτό πώς να εξηγείται άραγε, ε;

[20] Λίγες μέρες μετά την αποστολή στη Γάζα έγινε ένα άσχετο περιστατικό: κάηκε από εμπρησμό το Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο στα Εξάρχεια, το οποίο όχι άδικα φυσικά συσχετίζεται με το προαναφερθέν περιοδικό Άρδην. Το βιβλιοπωλείο διά των πολιτικών του αντιπροσώπων μας ενημέρωσε για την εκτίμησή του πως ο εμπρησμός διεπράχθη από ποιον άλλον; τη Μοσάντ! Η παράνοια συνεχίζεται δηλαδή αλλά αυτό που αξίζει προσοχής επίσης μιας και διανύουμε καιρούς κρίσης είναι η ανακοίνωση αλληλεγγύης από το Σύλλογο Βιβλίου-Χάρτου (https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1181004) προς το βιβλιοπωλείο ονομάζοντας τον εμπρησμό αυτόν – όπως και κάθε βιβλιοπωλείου μάλιστα μας λένε – ως κίνηση υπέρ «της αμάθειας». Θα θέλαμε εκ των υστέρων να ρωτήσουμε το Σύλλογο δημοσίως να μας εξηγήσουν πως καταπολεμούν την «αμάθεια» αυτοί που έχουν κάνει σκοπό της ζωής τους να μην μπει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να μην εξισλαμιστεί η Ευρώπη; Μήπως και στη στοά της Σωκράτους υπάρχουν προοδευτικά βιβλιοπωλεία; Μήπως έχουμε ξεφύγει, ε;

[21] Israel Navy commandos: Gaza flotilla activists tried to lynch us, Amos Harel, Avi Issacharoff, Anshel Pfeffer and News Agencies, 31.05.10, http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/israeli-commandos-gaza-flotilla-crew-tried-to-lynch-us-1.293089

[22] Al Jazeera Cameraman Confirms: IDF Soldiers Were Kidnapped On Ship, Virtual Jerusalem 4.6.10, http://www.virtualjerusalem.com/news.php?Itemid=2981

[23] Για όσους δεν μπορούν να χαλαρώσουν με το Ισραήλ…Terminal 119, Μάρτιος 2008, http://www.terminal119.gr/cgi-bin/load.cgi?show.php?id=432

[24] Εδώ ο συλλογισμός προδίδει ένα κλασικό αντισημιτικό στερεότυπο με βάση το οποίο οι Έλληνες Εβραίοι είναι πολίτες του κράτους του Ισραήλ. Δηλαδή το παλιό γνωστό στερεότυπο του «εβραίου-προδότη» που αν θυμάστε είχε δημιουργήσει και τη γνωστή υπόθεση Ντρέϊφους στη Γαλλία αλλά και πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις σε όλο τον πλανήτη. Υπόδειγμα μάλιστα για την ΠΔ – σε αντίθεση με τους εβραίους – είναι οι Γερμανοί!

[25] ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΙΤ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΤΟΥ!, 31 ΜΑΗ 2010, http://www.inclusivedemocracy.org/brochures/egklimaties_sionistes_31_5_2010.htm

[26] Αγκυλωτοί σταυροί στο μνημείο των Εβραίων, Μελαχροινή Μαρτίδου, 05.06.2010, http://www.xronos.gr/detail.php?ID=56359&sphrase_id=1897

[27] Μέση ΑνατολήAbravanel 02/06/2010, http://abravanel.wordpress.com/2010/06/02/middle-east/

[28] Μεθεόρτια της Γάζας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χαλκίδα, Κομοτηνή, Καβάλα, Abravanel, 13/06/2010, http://abravanel.wordpress.com/2010/06/13/attacks-on-jews-gaza/

[29] Προφανώς, είναι ρητορικές αυτές εδώ οι ερωτήσεις. Διάφοροι αναρχικοί/ες, αντιεξουσιαστές/στριες και αλληλέγγυοι/ες χωρίς καμία τύψη και δυσκολία κατάφεραν με τα τελικά συνθήματα της προκήρυξής τους… «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ» (!) κατάφεραν να εξαφανίσουν από το χάρτη τους αντι-καθεστωτικούς Παλαιστίνιους. Μάλλον την αναρχική ουτοπία αυτοί τη σκέφτονται σαν τη… Γάζα. http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1178766

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s